marți, 2 iunie 2009

TORT DE 1 IUNIE




Acesta este tortul pe care l-am facut puiului meu,de ziua copilului.
Este un tort cu blat simplu si crema de kiwi(reteta Lissa).
CREMA DE KIWI
Crema:3 oua
6 lg zahar
100g ciocolata alba
6 kiwi
5ooml frisca
15 g gelatina
Ouale si zaharul se amesteca pe baie de abur pana se ingroasa ,se pune ciocolata rupta bucatele,se amesteca pana se topeste ,se ia deoparte si se lasa la racit.Gelatina se hidrateaza in cateva linguri de apa .Frisca se bate bine .Kiwii se fac piure.Se amesteca cu frisca piureul de kiwi si crema de oua.
Este o crema foarte buna!


4 comentarii:

  1. Foarte frumos tortuletul Mimi draga!Ma bucur ca-ti place crema ...si la Karina-i place ca are un gust dulce -acrisor!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lissa,draga mea,piticul meu nu mananca kiwi,dar crema ia placut ff mult si tare ma bucur.

    RăspundețiȘtergere
  3. din cate vad masinuta asta e din pasta facuta tota nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. draga MIMI, ti-am vizitat toate postarile tale de la inceput si vrea sa-ti spun ca mi sa facut o pofta..............noroc ca nu sunt gravida ca perdeam sarcina cu siguranta, eu sunt o fire mai pofticioasa de fel, vreau sa te felicit pt toate delicatesele pe care le-ai postat, mi sa umplut gura de saliva de la preparatele tale, te pup si iti doresc multa spor in tot ceea ce faci.

    RăspundețiȘtergere