sâmbătă, 18 iulie 2009

TORT ANIVERSAR


Am facut 10 ani de casnicie!Oare cand a trecut atat timp?!Parca a fost ieri!
Tortul diplomat este preferatul tuturor,asa ca ...am executat reteta Lissei,de care m-am indragostit.
Am facut un blat pandispan din 5 oua,pe care l-am taiat in doua.
CREMA DIPLOMAT
-1litru de frisca se bate bine
-35g gelatina se pun la hidratat in cateva linguri de apa sau suc de fructe
-7 oua se bat pe foc cu 14 linguri zahar,pana devine compozitia ca o smantana
-se da compozitia de oua deoparte si se adauga gelatina si se amesteca bine
-cand este calduta,compozitia de ou se adauga peste frisca
-se adauga fructe si arome (dupa preferinta)-eu am folosit ananas si vanilie
Se captuseste vasul cu folie alim.,se pune o foaie de blat,se toarna crema si apoi cealalta foaie.




3 comentarii: