duminică, 2 august 2009

TORT MOUSSE DE CIOCOLATA AMARUIE





BLAT-din pandispan de cacao(4 oua)
CREMA
-250ml frisca lichida se pun la BM
-se adauga 400g ciocolata amaruie,rupta bucatele
-se amesteca bine pana se topeste ciocolata
-se da de pe foc si se adauga 10g gelatina hidratata in cateva linguri de apa
-cand s-a racit compozitia,se amesteca cu 250g frisca batuta bat.
Se taie blatul in doua,se pune baza,se insiropeaza cu siropul dorit,se pune crema,iar deasupra cealalta felie de blat insiropata.Se da la rece.

6 comentarii:

  1. mmmmiam ce bine arata. Te asteapta un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am gasit Mimi ! Ce minunatii de torturi ai tu aici ! Felicitarile mele, sunt foarte frumoase ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sandytza,multumesc mult!o sa trec pe la tine sa ridic premiul!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ala,draga mea,ma bucur ca-ti plac torturile mele!Multumesc de vizita,te mai astept!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. te asteapta un premiu la mine pe blog...frumos tort

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna. Mi-ar palcea sa facem un schimb de link-uri. Sunt sora Adinei Rosu, de la ea stiu de blogul tau. Ce pot sa spun e ca ador ceea ce faci, torturile sunt minunate,,,

    Blogul meu se numeste Dya's Kitchen iar adresa este http://dyaskitchen.iblogger.org

    RăspundețiȘtergere