luni, 21 septembrie 2009

LACRIMI SI DURERE


Sufletul mi-e trist si indurerat!
Dupa ce in urma cu aproape 8 ani,mama a pasit printre ingeri,pe nori albi si moi,acum cateva zile,tata ne-a parasit pentru totdeauna,a plecat spre o lume mai buna si mai dreapta.A abandonat lupta,a predat armele,iar ea,moartea a invins.Scriu acum si aici,ca sa-mi descarc sufletul,sa-mi eliberez cat de putin inima,de durerea imensa ce-o apasa.
Am ramas singuri si pustiiti de durere.
E greu,e foarte greu,despartirea asta ,pentru totodeauna, e tare dureroasa.
Asta e legea vietii,toti parasim aceasta lume,doar ca unii mult prea timpuriu!

ODIHNESTE IN PACE,TATICULE!
ODIHNITI IN PACE,PARINTII NOSTRI DRAGI!

13 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-i ierte iar tie sa-ti faca suferinta usoara. Condoleante.

    RăspundețiȘtergere
  2. sincere si curate Condoleante! Dumnezeu sa-i odihneasca in pace si voua sa va dea putere sa treceti peste o asa mare durere!

    RăspundețiȘtergere
  3. Condoleante!Dumnezeu sa-l ierte!Iar tie multa putere sa treci peste aceasta durere imensa!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Judy,multumesc,sper sa trecem cu bine peste aceasta durere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela,multumesc ,draga mea!Si eu te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. Condoleante draga prietena si multa putere pentru greaua incercare. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. condoleante si ma rog ca bunu dumnezeu sat dea sanatate sa poti sa treci peste toate.te pup IOANA din ARAD.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ioana,multumesc mult pentru cuvintele frumoase!Si eu te pup!

    RăspundețiȘtergere