luni, 26 octombrie 2009

MENIU PENTRU PARASTAS

Sambata s-au implinit 40 de zile de cand tatal meu ne-a parasit!Asa ca am pregatit tot ce este crestinesc pentru pomenire.Am incercat sa pastrez ,oarecum,traditiile zonei in care s-a nascut tatal meu,in ceea ce priveste meniul servit.
La primul fel s-a servit ciorba de pasare cu taitei de casa.


Apoi a urmat pestele servit prajit in ulei si pe gratar,facut saramura sau cu mujdei de usturoi,fiecare cum l-a dorit





Al treilea fel a fost pilaf de orez cu legume servit alaturi de friptura de pui



La sfarsit s-a servit coliva alaturi de prajiturele si fructe.





Am pregatit si colac si prescuri,din colac preotul taind particica din care am gustat noi,familia.Prescurile si restul de colac s-au taiat feliute si s-au dat tuturor alaturi de coliva.

7 comentarii:

  1. Imi pare rau ca ai pierdut pe cineva drag, dar asta-i viata, din cand in cand Dumnezeu are nevoie de oameni deosebiti si-i chiama la el.

    Interesant meniul pentru parastas. Am gasit reteta pentru coliva. Cred ca ar fi bine sa le publici si pe celelalte.

    Fii binecuvantata tu si cei dragi

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mimi,
    Arata foarte bine tot ce ai pregatit pentru parastas. Poti te rog sa-mi spui cum ai facut pilaful de legume ca imi ploua in gura privindu-l. Si...reteta de fursecuri glazurate cu ciocolata m-ar interesa foarte tare ca la fetita mea ii plac la nebunie dar eu am facut unele dupa o reteta pe care am gasit-o pe internet si au iesit tari ca piatra nu fragede cum de fapt ar trebui ele sa fie.
    Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de vizita,imi pare rau ca nu te-ai semnat sa-ti pot spune pe nume!
    Pilaful l-am facut asa:am calit putin legumele(ceapa,morcov,ardei)in ulei,am adaugat apa(4 parti apa la o parte orez)si orezul si am lasat sa fiarba pe aragaz,pana s-a umflat bine orezul,am potrivit de sare.Apoi am dat vasul la cuptor,pana s-a facut bine,am scos si am adaugat marar tocat si gata.
    Fursecurile sunt foarte potrivite pentru copii si le gasesti pe blog,la dulciuri 'Fursecuri Elaida'.
    O zi buna si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc foarte frumos! Voi executa pilaful chiar astazi, iar fursecurile in weekend.
    Cu drag, Mirela

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu multa placere,draga mea tiza!Si pe mine ma cheama Mirela!Te pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  6. vreau si eu reteta ta de coliva te rog

    RăspundețiȘtergere
  7. Manuela,reteta de coliva o gasesti pe blog,la "Dulciuri de post"-prima postare

    RăspundețiȘtergere