luni, 23 noiembrie 2009

TORT ROZA



Tortul a avut blat pandispan si crema vanilie.



8 comentarii:

  1. ce frumusete....cred ca e si bun...pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. buna Mimi,

    am vaut la tine un tort cu piscoturi pe margine si felii de portocale in mijloc, din pacate nu gasesc reteta...m-ai putea ajuta te rog ?

    multumesc Stelutza

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Stelutza!Cred ca stiu despre ce tort vorbesti,dar l-ai vazut in alta parte,nu pe blog!A fost un tort diplomat,ornat cu felii de portocale peste care am turnat "tort jelee" incolor.Cred ca despre asta-i vorba.

    RăspundețiȘtergere
  4. buna as vrea si eu sa intreb daca toate ornamentele de pe minunatiile astea de torturi is facute cu mana. de exemplu cel cu masina? as vrea si eu sa ii fac unu sotului meu! el lucreaza in industria masinilor si poate mi.ati putea da o idee.
    multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. Angie,multumesc de vizita!
    Toate ornamentele de pe torturile mele sunt facute cu manutele mele.
    Masinutele de pe torturi sunt si ele de fapt tot torturi dar mici,pe care le-am sculptat in forma de masina.
    Pentru orice nelamurire,te astept cu intrebari,draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. daaa acuma o sa va deranjez cu intrebarile melee:P ;D
    si e imbracat in martzipan sau?!
    cred ca e ceva de lucru la tortu asta ;) dar pt sotu meu merita :)

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-i nici un deranj!
    torturile le imbrac in pasta de zahar,seamana la consistenta cu martipanul dar e dulce,nu are gustul martipanului.

    RăspundețiȘtergere