miercuri, 16 decembrie 2009

CARNATI DE CASA


Ce Craciun ar fi,daca nu am avea pe masa produse traditionale,nu??!!
Asadar am facut,pentru inceput carnatii.
Am ales carnea pentru tocat(cam 2/3 macra si 1/3 grasime).Au fost vreo 7-8 kg de carne,in total


Am mai folosit:
-usturoi(vreo 6 capatani mari am pus eu, fiecare pune dupa placere)
-boia de ardei(2 linguri dulce si 2 linguri iute)
-cimbru
-piper macinat
-sare
-mate de porc

Am tocat carnea si am pisat usturoiul,am amestecat,am pus condimentele,sarea si am framantat bine de tot compozitia.




Am umplut matele si gataaaa!I-am intins la zvantat si la congelator cu ei.Bun era daca aveam unde sa-i afum,dar conditii de bloc,ce sa fac!

3 comentarii:

  1. Ce harnicuta esti Mimi si cata dreptate ai ..........pai ce Craciun este ala fara carnati, toba , lebar, sarmale, cozonaci etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pofta mi-ai facut!:D vin pan'la tine...:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Offf, niste carnati de casa chiar ca mi-ar placea tare mult sa mananc. Cand traia bunica, facea carnati de fiecare Craciun. Asteptam cu mare nerabdare momentul cand ii prajea, era un miros grozav in bucatarie si noi tropaiam pe langa ea. Arata tare bine ai tai.

    RăspundețiȘtergere