luni, 1 februarie 2010

TORT DIPLOMAT CU MASINUTA



Datorita unei neintelegeri(eu am asteptat confirmarea pe care mama copilului pentru care am facut tortul,era sigura ca a facut-o),am realizat acest tort in 2 ore si jumatate-blat,crema,ornat.A fost un adevarat maraton!
Tortul a avut blat pandispan si crema diplomat,asa ca traiasca congelatorul!
Doar pasta de zahar aveam ramasa de la un alt tort.
Ei,e bine cand totul se termina cu bine,ca doar nu era sa las copilul fara tort de ziua lui,cu musafirii in casa!


8 comentarii:

  1. Mimi, a cata masinuta oare?............daca ar trebui sa platesti impozit pentru fiecare cred ca ai da faliment.............!!!!!!!!!
    Si de data asta un tort deosebit..........felicitari!
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. vad ca si asa, in viteza, ti-a iesit ff bine. Am patit si eu asa de vreo doua ori...

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut aseara dar n-am comentat din lipsa de timp. Masinutele sunt de nota 20!

    RăspundețiȘtergere
  4. anca,multumesc!nu a iesit ca unul la care ai timp sa te joci in voie,dar e binisor!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna!de ceva timp iti uramaresc blogul si ce vad aici ma incata mai ales torturile cu masinute!felicitari superbe toate!cum realizezi masinuta imbraci blat sau din pasta toata?multumesc pt raspuns sper sa l primesc.un besito!

    RăspundețiȘtergere
  6. Taby,multumesc mult de vizita!Ma bucur ca-ti plac masinutele mele!Masinutele mele(cu exceptia celei de la "Tort de 1 iunie")sunt din blat si crema,ca un tort normal,tort pe care il sculptez in forma de masina.

    RăspundețiȘtergere