luni, 8 februarie 2010

TORT THOMAS



Mi-a facut deosebita placere sa lucrez la acest tort.Demult timp imi doream sa realizez un astfel de tort si iata ca s-a ivit ocazia.
A fost foarte multa munca dar imi place foarte mult rezultatul final!
Tortul a avut blat de amandina insiropat si crema ciocolata si capucino.



23 de comentarii:

  1. vaiiii, vrei sa ma omori, asa-i? e superb tortul asta. pacat ca esti asa de departe...

    RăspundețiȘtergere
  2. E absolut superb, Mimi!! Ca si toate celelalte, de altfel :D

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte reusit Thomas, rupt din "realitate"

    RăspundețiȘtergere
  4. waw,MIMI ce frumossss e Thomas!!! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  5. vai,Ina,cum sa te omor!!!!ma bucur ca-ti place!

    RăspundețiȘtergere
  6. noi2,multumesc,ma bucur ca-ti plac torturile mele!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca,ma bucur ca-ti place,am incercat sa-l fac cat mai bine pe Thomas!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-a iesit super, bravo si mii de felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata sensational tortul, va fel ca si celelalte! Felicitari! Thomas e facut tot din blat?

    RăspundețiȘtergere
  10. Ana,ma bucur ca-ti place!Da,thomas e un mic tortulet,cu blat si crema,la fel ca tortul mare.

    RăspundețiȘtergere
  11. MIMI esti senzationala. e deosebit...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ai si de ce sa fii mindra,e absolut superb tortul,stii bine!Felicitari,Mimi!!

    RăspundețiȘtergere
  13. ce bun si ce bine arata...felicitari...o adevarata maestra...pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. alialexa,multumesc mult!ei,as vrea eu sa fiu maestra!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mimi, ma omori cu torturile astea aratoase . imi iau ochiul, pur si simplu. felicitari si pt Thomas!!! ai maini de aur, draga Mimi !
    am si o intrebare : floricelele acelea marunte, care le-am vaut pe mai multe torturi, cu ce forma sunt facute ?
    vreau sa imi cumpar si nu stiu ce, nu stiu de unde ..

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc de vizita!
    Floricelele le fac acum cu un decupator Wilton,dar foarte mult timp le-am facut ajutandu-ma de o stampila din aceea pt. plastilina,de-a puiului meu,si de un cutit ffff ascutit.Decupatoare sunt de tot felul aici:http://www.lumeabasmelor.ro/,dar sunt si foarte scumpe(sincer eu nu ma indur sa dau atatia bani).Intra pe site-ul lor si o sa vezi o multime de lucruri folositoare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mimi, asta este tortul nostru preferat - unanimitate de voturi - "Thomas e perfect" - ca sa citez exact. Te pupam si te felicitam pentru torturile deosebit de frumoase :-)

    RăspundețiȘtergere