duminică, 7 martie 2010

MARTISOR DULCE...CU CIOCOLATA




21 de comentarii:

  1. Superb martisorul dulce ;) Felicitari sincere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari!Foarte frumoase torturi de martisor.Poti sa-mi spui si mie reteta de la glazura cu care ai acoperit tortul si cum ai facut decorul de la baza tortului.ITi multumesc si sper ca nu te superi pe mine ca te deranjez cu atatea intrebari deoarece sunt si eu o novice in ale prajituritului.iti multumesc si iti doresc LA MULTI ANI DE ZIUA FEMEII

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, deci aici au ajuns zambilele frumoase... Feliuta o astept miine...
    La multi ani si-un 8 martie plin de iubire !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca un bobocel de floare
    Sa traiesti in sarbatoare
    Ca o floare inflorita
    Sa te simti mereu iubita
    Ca un fir de iarba fina
    Sa fii scalda a in lumina
    Ca o gingasa orhidee
    Sa ramii mereu femeiei.
    La multi ani de 8 Martie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daniela Bighiu,multumesc!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga anonim,glazura e din cioclata amaruie(75% cacao) topita si subtiata pana la consistenta unei smanrani groase,cu frisca lichida.Bordura de la baza tortului e facuta din crema ramasa de la tort,cu ajutorul spritului.
    Nu ma deranjezi cu intrebarile,intreaba-ma ce vrei!
    O singura dorinta as avea,daca vrei semneaza-te,ca sa-ti spun pe nume,ca "anonim" mi-e tare greu!La multi ani si tie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Daniela,multumesc la fel!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana,multumesc mult pentru martisorul in versuri!Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe aripi de primavara
    8 Martie lin coboara
    Si in a lui privire
    Va aduce mult noroc si fericire !Cu drag, Just me:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbe toate torturile tale.Tot ce faci arata ca de revista.
    La multi ani de 8 martie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Just me,multumesc!Frumos martisor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Micule,multumesc,esti tu draguta!

    RăspundețiȘtergere
  13. Fie ca toate implinirile frumoase
    si spiritul acestei zile sa te insoteasca pretutindeni.
    Iti doresc un 8 Martie special!

    RăspundețiȘtergere
  14. La Multi Ani draga mea!! Iti doresc un 8 Marie plin soare si caldura si o primavara minunata!! Te pupic!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mimi acum ti-am descoperit blogul si-mi place foarte mult .Torturile tale sunt minunate!!!
    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Lory,multumesc mult!Ma bucur ca m-ai vizitat!

    RăspundețiȘtergere
  17. ui ca nu am observat tortul asta . Imi place e frumos.

    RăspundețiȘtergere