duminică, 14 martie 2010

TORT BUST





3 comentarii:

  1. sexi sexi stiu ca ma vrei............felicitari, si eu vreau asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mimi , parerea mea este ca trebuie sa-ti deschizi o cofetarie............cu siguranta vei avea comenzi ,eu sunt prima ..................))))
    TE PUP!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va scriu sa nu patiti si voi la fel.
    Dar ce-si face omul cu mana lui..........Rabdarea mea e pusa la incercare acum, ca trebuit sa-mi sterg blogul si sa-l refac - la aceeasi adresa - pentru ca n-am avut ce face si am vrut sa incerc un nou template; odata instalat, mi-a stricat site-ul. (vezi ce mi-a facut si pe retete123.blogspot.com. de care inca nu m-am ocupat sa-l refac)
    Am salvat continutul, dar e pacat ca am pierdut atatea contacte si trafic, stabilite in mai mult de 1 an.
    Te rog sa te inscrii din nou in randul celor care ma urmaresc. Multumesc.
    Acuma verific listele de favorite.

    RăspundețiȘtergere