vineri, 5 martie 2010

ZAMBILE DIN PASTA DE ZAHAR-tutorial



Fara comentariu,pozele vorbesc:










23 de comentarii:

  1. Am incercat si eu sa fac din astea dar nu mi-au iesit inca. :(((((((((((((((((((

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, spre deosebire de LAura, ma pot "lauda" ca nici nu am incercat si nici nu cred ca voi incerca prea curand. Foarte veridice au iesit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase zambilele, dar eu trebuie sa astept sa apara in gradina, ca sigur nu pot face asa ceva.
    Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am crezut ca este naturala asa de bine arata.

    RăspundețiȘtergere
  5. minunateeee!!!
    Hi ,te asteapta niste premi la mine pe blog de 8 Martie daca iti face palcere sa-l ridici .....

    RăspundețiȘtergere
  6. Mimi,

    Bravo pentru talent si rabdare.
    Sunt foarte frumoase .

    RăspundețiȘtergere
  7. Iarasi m-ai lasat fara cuvinte,superba zambiluta! Te astept si eu cu un premiu

    RăspundețiȘtergere
  8. Laura, mai incearca,sa vezi ca o sa iasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Goaspodinuta draga,incearca,e usor!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daniela Bighiu,multumesc draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumoase zambilele, mi-au placut si freziile foarte mult.Te pup si te astept sa ridici un premiu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Superba si in ton cu sezonul - chiar daca mai ninge inca.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dian@,multumesc mult!O sa vin dupa premiu!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Diana,multumesc mult!O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. mimi esti minunata am gasit o multitudine de retete interesante iti multumim ca existi. O primavara frumoasa si un Paste Fericit.

    RăspundețiȘtergere
  16. mimi,cum se face pasta de zahar?am incercat diverse retete dar nu imi iese!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Machi,eu folosesc reteta de pe blog,doar ca la framantat pasta folosesc acum si putina grasime vegetala(ulei de palmier sau margarina daca nu ai ulei)

      Ștergere