sâmbătă, 10 aprilie 2010

PREMII,PREMII








Am primit o multime de premii de la prietenele mele virtuale Micul,Just me,Medi ,pe care le pup si le multumesc din inima!
Acest ultim premiu se numeste "INDEMANARE INASCUTA" si presupune pe langa afisarea premiului si sa raspunzi la cateva intrebari.


Daca ai un supranume:
Da, Mimi
Unde traiesti:
Galati, Romania.
Inaltime:
1,60 m.
Onomastica:
Nu stiu sa existe.
Ocupatie:
Inainte contabil gestiune(gestionar),acum mamica
Frati:
Da,doi frati si o sora
Limba materna:
Romana
Limbi vorbite:
Romana si Engleza.
Colectii:
Colectii impresionante nu detin
Nr la picior:
35-36
Scoala:
Liceul Economic
Materia preferata:
Geografia si chimia,in mod egal
Hobby:
Bucataria, calatoriile si multe altele.
Bani de buzunar:
Putini,dar sa-i am
Dorinta:
Sa fim sanatosi!!!
Vise:
Sa am cofetaria mea
Numar norocos:
N-am constatat ca as avea unul.
Ai vrea sa revezi:
As vrea sa-mi revad sora,care-i departe de mine si locurile natale,pe care nu le-am vazut de mult
Animale de casa:
Un papagal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu