sâmbătă, 10 aprilie 2010

TORT ROARY(2)(ROARY CAKE)




9 comentarii:

  1. Genial,tortul,complimente,ai o imaginatie fantastica,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos. Imi plac rotile de pe margine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mimi faci niste torturi splendid decorate !felcitari!iti doresc sa-ti implinesti visul de a avea o cofetarie a ta !vin la inaugurare.
    iti propun sa facem un schimb de blog-uri.eu t-am trecut deja la mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu trebuie sa iau pauza de Mamistef si de Mimi. Ma ingras numai dind click.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mimi draga , iarasi o minune din minutele tale. Arata de miliooooaneee! o duminica placuta! Cami

    RăspundețiȘtergere
  6. Gabriela,Daniela,Anca..multumesc mult,fetelor!Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy,multumesc mult!
    Si eu te-am trecut in listuta!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari, Mimi! E foarte reusit acest tortulet !!!!!
    PS. eu nu aveam habar de Roary. Internetul sa traiasca!

    RăspundețiȘtergere