vineri, 30 aprilie 2010

TORT SURPRIZA



14 comentarii:

  1. Seamana cu Bahmuteanca,arata bine,o idee de ziua sotului am sa-i execut asa un tort.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mimi, pentru cine ai "confectionat" aceasta minunatie de tort?..........pot sa gust si eu?...dau la schimb fasolica......ha,ha,ha!!!!
    Te pup si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce sexi............woau, salutari si spor la torturi

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat! Nu incetezi sa ma surprnzi!
    În blogosfera culinară s-a lansat un nou concurs cu premii. Dacă esti curioasa şi vrei să participi, citeste mai multe despre concurs pe blogul " furnicuţa-boscodina.com" sau pentru înscriere în concurs " yafa.unblog.fr " .

    RăspundețiȘtergere
  5. MIMI e mortala tipa, s-ar putea sa-ti cer indicatii peste vreo 2 luni cand trebuie sa fac si eu un tort de genu' asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, maica Domnului, da ce-i asta? E mai tare de o mie de ori decat poemul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria,cu mare drag as da la schimb cu fasolica ta cu ciolan,dar de unde,ca l-am dat de multttt!??!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Iustina,cu mare drag iti ofer indicatiile de care ai nevoie!

    RăspundețiȘtergere