joi, 15 aprilie 2010

TORT TRICOU




12 comentarii:

  1. foarte frumos. mingea ti-a iesit perfect! felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Mimi, doamna talentata si inspirata, minunat tortul. De fapt toate sunt reusite, imi plac tare mult. Ai un premiu la mine pe blog, ti-l ofer cu mare drag si respect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos tortul imi place mult. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Da este frumos tortul dar as vrea si eu reteta ,cum ai facut mingea?sper sa imi impartasesti secretul si mie ,este ziua baiatului meu si vreau sa ii fac o minge de fotbal

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariela,draguta ca-ntotdeauna!
    Multumesc pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela,mingea asta am facut-o din restul de blat si crema ramas de la decupat tricoul;i-am dat pe cat posibil o forma rotunda si am acoperit-o cu un strat de unt cu zahar.
    Am decupat pentagoane si hexagoane din pasta de zahar si le-am aplicat.

    RăspundețiȘtergere
  7. ai un premiu la mine pe blogdaca ai palcere sa vi sa-l ridici
    FF FRUMOS TPRTUL !!

    RăspundețiȘtergere