miercuri, 19 mai 2010

TORT "3 IN 1"



L-am numit asa pentru au fost trei sarbatoriti la acest tort.
Saptamana trecuta,trei prieteni dragi si-au serbat ziua de nastere(la fiecare doua zile);cum toti facem parte din acelasi grup de prieteni,a fost o singura petrecere la care am facut un tort pentru toti.Fiecare sarbatorit a avut bucatica lui de tort personalizata dupa meseria sa:vanzator de piese auto,mecanic auto si invatator.
Tortul a fost cu blat bine insiropat,crema diplomat si ornat cu frisca-combinatia preferata de cei trei sarbatoriti.
LA MULTI ANI DRAGILOR!!!!



9 comentarii:

  1. Asa prietena as vrea si eu !
    La multi ani sarbatoritilor !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, si foarte frumoasa ideea. Imi plac mult trandafirii tai. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tare mult ideea de 3 in 1 = toata lumea multumita. Trebuie sa o pun si eu in aplicare cu proxima ocazie! Te pup, Mimi

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos tortul,arata super,cred ca si gustos.Sa traiasca sarbatoritii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult!Ma bucur ca va place!

    RăspundețiȘtergere
  6. super idee draga Mimi, la multi ani prietenilor tai, te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Daniela,te pup si eu!
    Multumesc pt urari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce tort frumos!!! E super. Vreau sa te intreb care e secretul de iti e asa intinsa frisca de deasupra? Ai ceva instrument special? Cu cutitul mi se pare cam imposibil..

    RăspundețiȘtergere
  9. Bianca,multumesc,esti draguta!Frisca o intind su un cutit cu lama lunga si lata,pe care il spal in permanenta de frisca ,adica intind putin,il spal,intind,spal,etc..

    RăspundețiȘtergere