luni, 28 iunie 2010

TORT DE ZIUA MEA



Zilele trecute a fost ziua mea,am implinit 34 de ani!Initial hotarasem sa nu-mi fac tort,dar daca prietenii mi-au spus ca vin la sfarsit de saptamana la mine,am improvizat pe ultimul moment.
Tortul a avut blat cu cacao foarte bine insiropat si crema ganache de ciocolata cu rom.Pentru ca timpul nu mi-a permis altceva,l-am ornat cu frisca.

Si o feliuta ciocolatoasa pentru voi

32 de comentarii:

  1. La Multi Ani,Mimi!
    Multa sanatate,fericire si impliniri alaturi de cei dragi....
    Te pup..

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI,DRAGUTA!SA FII SANATOASA SI SA AI PARTE DE TOT CE-TI DORESTI!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani Mimi,multa sanatate,fericire si fie ca toate visele si dorintele sa ti se indeplineasca si sa fii iubita de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce bine arata!!! Tare frumos ai improvizat:) Uite ce bine ti-a iesit.
    La multi ani, multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi.
    Si eu fac 34 in oct:)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte elegant , inca o data La Multi Ani , MIMI ! ce tanara esti...pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani, sanatate, bani, etc.! daca sint prima primesc eu felia de tort?

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani inca o data,fata draga! sa ai parte numai de bucurii!!Tortul arata minunat,ca de obicei,clasic si elegant! la multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani,sa fii sanatoasa si la cat mai multe torturi!

    RăspundețiȘtergere
  9. La Multi Ani, Mimi! Sa ne traiesti multi ani fericiti, multa sanatate iti doresc, si sa ne incanti in continuare cu minunatiile tale de bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult pentru urari!Tuturor pupici multi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga mea,tot de tu iți dorești sa ti se împlinească!
    La mulți ani!
    Tortul ca totdeauna gustos si tare arătos!
    Si eu am avut ziua săptămâna trecuta!!!deci suntem gemene nu?sau nu?

    RăspundețiȘtergere
  12. LA MULTI ANI!!!Sa fii sanatoasa si fericita!!!!
    Asta da improvizatie........
    Multe bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani, Mimi!
    Sa fii sanatoasa, fericita si iubita de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  14. LA MULTI ANI! Sa ti se indeplineasca orice dorinta, sa fii sanatoasa, sa fii vesnic tanara!
    Tortul arata superb! FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani! Ce bine arata tortul!

    RăspundețiȘtergere
  16. LA MULŢI ANI,MIMI!
    SĂNĂTATE,FERICIRE ŞI TOT CE_ŢI
    DOREŞTI SĂ SE ÎMPLINEASCĂ!
    SĂ FI IUBITĂ ŞI FERICITĂ!!!
    TE PUP ŞI ÎMBRĂŢIŞEZ CU DRAG!
    FELICITĂRI PENTRU TORT..

    RăspundețiȘtergere
  17. LA MULTI ANI!!!!Ai facut un tort supeeeer!Mi-ai facut pofta..

    RăspundețiȘtergere
  18. LA MULTI ANI,MIMI!Multa sanatate,fericire si tot ce iti doresti sa ti se implineasca!!!Tortul este minunat!Felicitari pt ceea ce faci!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani, Mimi!!
    Multa sanatate, fericire si la cat mai multe torturi cel putin la fel de frumoase ca acesta ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. La multi ani! Sanatate, fericire si bucurii e ceea ce-ti doresc sa fie o prezenta constanta in viata ta.

    RăspundețiȘtergere
  21. LA MULTI ANI DRAGA MIMI, MULTA SANATATE SI REALIZARI IN TOT CEEA CE FACI, MULTE INBRATISARI DE BINE , TE PUP.

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc mult de tot,tuturor,pentru urari!
    Tortul nu a fost nici pe departe foarte aspectuos,dar a fost foarte gustos si apreciat!
    Va pup pe toti!

    RăspundețiȘtergere
  23. La multi ani Mimi sa fii fericita si iubita, tot ce-ti doresti sa se indeplineasca .

    RăspundețiȘtergere
  24. Si am realizat ca pe langa faptul ca suntem amandoua galatence mai avem ceva in comun :suntem nascute in aceeasi luna si avem si aceeasi varsta.

    RăspundețiȘtergere
  25. Mimi,draga,

    Iti doresc

    La multi ani !
    Fericire,iubire si sanatate maxima !

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi ani, Mimi !
    Sa fii sanatoasa si sa te bucuri de toate frumusetile lumii !
    (scuze de intarziere, dar abia acum am vazut postarea !!).

    RăspundețiȘtergere
  27. LA MULTI ANI MIMI ! SA FII SANATOASA SI LA CAT MAI MULTE TORTURI MINUNATE !

    RăspundețiȘtergere
  28. Mimi sa fii sanatoasa si sa ai parte de tot binele din lume
    La multi ani!!!
    pupici
    Lory

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani! Tortul este delicios!

    RăspundețiȘtergere
  30. Multumesc mult,fetelor!Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  31. Vine un pic cam tarziu, dar mai bine decat deloc: LA MULTI ANI! multa sanatate si tot ceea ce iti doresti sa fie asa cum vrei tu! Tortul arata incredibil!

    RăspundețiȘtergere