sâmbătă, 5 iunie 2010

YELLOW CAKE


Tortul a avut blat pufos bine insiropat si crema de lamaie.


12 comentarii:

  1. Cred ca e tare bun! Si ce frumos arata...imi place galbenul...

    RăspundețiȘtergere
  2. este foarte frumos si cred ca tare bun...imi place tare mult ce faci, te-am trecut la bloguri prietene...pe http://liligospodini.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos tortul cred ca e tare bun...Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Torturile cu crema de lamaie sant extraordinar de bune,si al tau cred ca e nemaiomenit de bun si nu-ti mai spun ce frumos arata!brava faci niste torturi spectaculoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari,Mimi!faci niste torturi minunate.
    Frumos si cu siguranta delicios tortuletul.
    Mult spor in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Tortul e opera de arta Mimi!
    Felicitarile mele!
    E superb!

    RăspundețiȘtergere
  7. F.frumos,cred ca si f.gustos tortul Yellow,dar regret ca nu am gasit reteta.Daca este posibil sa o puiincaz ca nu este(s-ar putea sa nu o fi gasit-o eu?!) Ptr. restul retetelor FELICITARI , multumiri succes si instiratie in continuare.
    DOINA

    RăspundețiȘtergere
  8. Doina,multumesc!Promit ca o sa pun curand si reteta tortului,pt ca il voi reface.
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Super tortul, nu ati pus cumva reteta de crema?

    RăspundețiȘtergere
  10. Super tare! Intrebare: Cum faci martipanul?

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu folosesc martipan ci doar fondant(pasta de zahar)

    RăspundețiȘtergere