marți, 6 iulie 2010

TORT SURPRIZA(SURPRISE CAKE)








13 comentarii:

  1. Felicitari mimi ,esti o adevarata artista in ale torturilor

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte haios.Faci doar minunatii.
    Sa ai o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mimi, m-ai omorat de tot! E super tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) ce cadou, Mimi!!!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Mimi,
    acest tort mi se pare cam vulgar. Scuza-ma asta e parerea mea.Te urmaresc de foarte mult timp faci lucruri faine si sper ca nu o sa te superi pe mine. Mult succes in continuare
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca o fi ceva vulgar in acest tort, acea vulgaritate s-ar putea afla eventual in cerinta clientei care a comandat tortul.Iar ce e vulgar pentru unii e sexy,haios pentru altii.Daca asta a fost dorinta clientei,nu vad unde e problema.

    Executia e frumoasa si haioasa.Te felicit,Mimi,esti profi!!

    RăspundețiȘtergere
  7. SUPER TARE MIMI,TINE-O TOT ASA, IMI PLACE FOARTE MULT..........VULGAR?????????????? CE ARATA IN ACEST TORT VULGAR????????????/ EU NU VAD NIMIC, DAR CE SA FACI, FIECARE CU PAREREA LUI, TE PUP.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mimi, e mortal ! m-ai amuzat :)))))

    vulgar ?!?! nu, nu il pot considera vulgar! daca era "ceva" pe-afara :D, atunci da ....

    RăspundețiȘtergere
  9. Vezi in THIS IS AMERICA ,era prezentata chiar o cofetarie . Haios , frumos .

    RăspundețiȘtergere
  10. multumesc mult tuturor!
    Ca e sexi,haios,frumos sau vulgar,tine de parerea fiecaruia,cum percepe fiecare in parte.Cu toate ca,vulgar nu l-as fi facut in nici un caz.
    Maria,stai linistita,nu m-am suparat nicicum,asta este parerea ta,tortul asta nu ti-a placut,dar ma bucur ca ti-au placut altele.

    RăspundețiȘtergere
  11. tu ai creat jumatatea unei femei ,in situatia de fata a clientei tale,cum se spune "clientul stapanul nostru",Maria e o fata buna si sunt sigura ca nu a vrut sa te jigneasca,asa la perceput ea, tortul arata foarte ,foarte bine,ca dealtfel toate torturile tale,pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Doinita,la fel am gandit si eu!Maria nu m-a jignit,Doamne fereste,a fost doar parerea ei despre acest tort si eu nu am de ce sa fiu suparata.

    RăspundețiȘtergere