marți, 31 august 2010

PIURE DE ROSII



Am facut anul trecut si am fost tare multumita de rezultat.
Este foarte simplu de facut,nu este necesara sita separatoare.
Initial am vrut sa fac suc de rosii clasic,dar ivindu-se o mare problema in familie si timpul nu-mi permitea prea multe,am improvizat si nu mi-a parut rau.
Asa ca anul acesta am purces la treaba!
Avem nevoie de:
-rosii
-sare(20g pentru fiecare litru de lichid)
Rosiile coapte se spala,se curata de partea alba,se taie in doua si se pun intr-un vas la fiert.Se fierb pana se desface coaja si pulpa se moaie de tot.
Se paseaza bine cu mixerul vertical(pasator)pana se face o masa omogena de rosii.Se adauga sarea si se pune iar pe foc.Se da in cateva clocote si se toarna in sticle curate si se capacesc sticlele.Cand s-au racit se sterilizeaza la BM,timp de 15 min.dupa ce incepe apa sa fiarba.Se pun in paturi si se lasa pana la racirea completa.




9 comentarii:

  1. Mimi am inteles eu bine?:cu blenderul?nu au ramas coji marunte?si semintele din rosii?
    Poi daca e asa ar fi grozav si merge mai repede!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,Mariana!Cojile au devenit inexistente;seminte au ramas,dar nu m-a deranjat asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai Mimi ce culoare frumoasa are pureul tau.

    RăspundețiȘtergere
  4. asa este mimi si eu am aplicat anul trecut procedeul asta si a fost perfect.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de bine arata.La iarna vin la tine..........hahaha.
    Zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Reteta e ideala, atunci cand esti presat de timp!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc de raspuns!
    M-ai convins,fac si eu asa!
    Te pup si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mimmi imi place reteta ta, e mult mai rapid asa decat sa dai rosiile prin masina de bulion...super ideea.

    RăspundețiȘtergere