miercuri, 11 august 2010

TORT STICLA(2)



7 comentarii:

  1. Foarte reusit tortul, felicitari! Si eu, de mult imi doresc sa fac un tort sticla, insa nu am curaj sa ma apuc de ceva atat de elaborat (dupa metodele gasite pe site-uri de specialitate). Tu cum ai facut sticla? Este simplu? Din ce e facuta? Sau este doar bucata de tort decorata ca o sticla? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooooooooooooooo ce fain tort vreau si eu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ti-a iesit. Parca mai bine ca primul tort. Florile si strugurii sunt de mare efect!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Simona,multumeasc!
    Sticla mea e ffffffff usor de realizat,este un tortulet cu blat si crema,sculptat in forma de sticla si imbracat in pasta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bianca,Anca multumesc mult!Va pup!

    RăspundețiȘtergere