miercuri, 6 octombrie 2010

TORT BUST



10 comentarii:

  1. Asa tort da, super, ori il mananci, ori il admiri...?

    RăspundețiȘtergere
  2. Surac,multumesc!Intai il admiri,apoi il mananci!

    RăspundețiȘtergere
  3. ai intrerupt sirul masinilor , si ne-ai demonstrat ca si genul acesta de tort iti iese perfect ! felicitari , mimi !

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

    RăspundețiȘtergere
  5. tare fain, trebuie sa ma incumet si eu sa-i fac sotului un tort ornat asa, acu' sper sa si reusesc :D :))

    RăspundețiȘtergere
  6. draga mimi,si eu am facut un tort pt cineva si nu mi.a iesit fondandul,prima data l-am facut eu apoi am cumparat si l-am facut mai departe.Apoi a inceput sa se lase,si sa curga,plus k l-am modelat ff greu. Pot sa intreb ce folosesti tu ?pt k torurile tal,e sunt absolut perfecte. Adresa mea e lumiester@yahoo.com daca nu poti vorbi aici. ms

    RăspundețiȘtergere
  7. Reteta pastei pe care eu o folosesc este pusa pe blog,la dulciuri -"pasta de zahar".

    RăspundețiȘtergere