vineri, 1 octombrie 2010

TORT NUNTA DE AUR




11 comentarii:

  1. super dragut! si eu trebuie s afac unul pt maine, dar mai mare. te pusi

    RăspundețiȘtergere
  2. cat de fragil si de delicat l-ai facut iti da impresia ca s-ar putea sparge,parca-i din portelan,dc. n-ai pus reteta?pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e...si 50 ani de casatorie? Oho..frumoasa varsta

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac trandafirii tai de numa!!! Si mie nu imi ies bine...
    Cred ca eu am forma de decupare mai mare si una mica de tot si nu ies ca ai tai.
    De unde ti-ai cumparat alea de decupat?
    Eu am am de la Wilton, setul ala de 3 bunati din inox

    RăspundețiȘtergere
  5. Doinitza,nu am pus reteta pentru ca nu-i nimic nou,in ceea ce priveste interiorul,este un tort cu crema de vanilie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca,si eu tot de la wilton am,dar de la setul acela verde,cu mai multe forme pentru flori.

    RăspundețiȘtergere
  7. Poti sa imi areti care Mimi te rog?

    RăspundețiȘtergere