joi, 18 noiembrie 2010

CHEC DIN ALBUSURI cu lamaie





Un checulet foarte pufos si gustos!
INGREDIENTE:(FOLOSIM ACEEASI CANA)
-o cana albusuri
-o cana zahar
-o cana faina
-50 ml ulei
-zeama si coaja de la o lamaie
-jumatate pliculet praf de copt

Albusurile se bat bine cu zaharul,ca o bezea.Se adauga uleiul,ca la maioneza,zeama si coaja de lamaie.Apoi se adauga faina si praful de copt,amestecand usor cu o spatula sau lingura de lemn.
Compozitia se pune in tava de chec unsa si tapetata si se da la cuptor(incins in prealabil),la foc mic,pana trece testul scobitorii(aprox.40 minute)



5 comentarii:

  1. Foarte gustos Mimi , am si eu o reteta asemanatoare :)

    http://amalia-mylife.blogspot.com/2008/05/chec-cu-albusuri.html

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine arata checul asta doar cu albusuri. Trebuie sa fie si bun.
    Mimi daca iti place sa faci cadouri , am organizat un sistem MPA acum cu ocazia Craciunului .Informatii pe blogul meu www.al3xandra-miches.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Ia zi repede ce ai facut cu galbenusurile.Daca din albusuri ti-a iesit asa o minunatie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate retetele tale arata minunat insa masuratrile sunt confuze. Cum adicca o cana de albusuri? O cana de zahar? De care cana? Ce gramaj? Sper ca nu ma intelegi gresit. As vrea sa fac acest chec insa am in bucatarie vreo 3 marimi de cani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu este singura reteta unde unitatea de masura e cana(sau lingura):))))
      dupa cum am scris,trebuie folosita aceeasi cana pt masurarea ingredientelor(albus,zahar si faina)
      un stop de ulei sau zeama lamaie in plus sau minus nu afecteaza produsul finit

      Ștergere