miercuri, 24 noiembrie 2010

CORNETTI(cu rahat)



Reteta LauraA

INGREDIENTE:
-500 gr faina
-50 gr unt moale,la temp. camerei
-25g dorjdie
-150 ml lapte
-150 gr zahar
-2 oua

Topim drojdia in lapte caldut.
Amestecam faina,zaharul,untul,ouale intregi si framantam cat se poate.Adaugam apoi treptat laptele si amestecam pana la omogenizare. Aluatul e un pic lipicios framantati cu mana infainata(aprox 5 min).Daca e nevoie mai adaugati o lingura de faina.Rezultatul trebuie sa fie o bila care nu se lipeste.Se pune aluatul la crescut 2 ore.


Apoi impartim aluatul in 3 bile, le intindem si fiecare bila o taiem in 4 sau 6,cum am facut eu.Punen rahatul taiat fasii la baza si rulam.


Se aseaza cornurile in tava,pe hartie de copt si se mai lasa la crescut pana cresc in volum.Se ung cu galbenus amestecat cu o lingura de lapte si se dau la cuptor pentru aproximativ 20 minute,la 180grade.

4 comentarii:

  1. da,sunt fff pufoase!noua ne plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. am mai vazut reteta asta ! daca zici ca sunt pufoase si a doua zi,am sa le incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  3. noua,pe a doua zi ne-au ramas doar 3,pe care le-am incalzit putin la microunde si parca erau proaspat scoase din cuptor.

    RăspundețiȘtergere