sâmbătă, 20 noiembrie 2010

TORT CU SCOOBY-DOO



12 comentarii:

  1. Dragut tort. Finul meu a r fi super happy cu un tort dinasta:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Mimi nu am mai fost de mult pe blogul tau din cauza bolii care m-a tintuit la pat dar orice vizita la tine e o incantare. Toata viata daca m-as chinui nu as reusi sa fac minunatii ca ale tale. Un tort ca asta parca nici nu iti vine sa il tai, e o incantare pentru ochi si pentru toate simturile.
    Cu respect Uica Mihai

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoase ultimele tale torturi, te felicit si iti doresc o duminica placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. Mimi toata stima!superbe torturi!as avea si eu cateva intrebari cu ce prinzi trandafirii de nu cad?dar danteluta?scriai pe un forum ca tortul nu trebuie sa fie foarte insiropat de ce?si unde gasesc si eu cateva retete de crema pentru tort?Multumesc si inca odata felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga domnule Mihai,multumesc mult pt cuvintele frumoase si pt vizita!Sanatate multa va doresc,din toata inima!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iuliana,multumesc mult!
    Trandafirii ,si de altfel toate decoratiile ,deci si danteluta,le lipesc simplu,pensuland suprafata de contact cu apa,asta la torturile imbracate in pasta.Daca decoratiile sunt mai mari si grele,foloasesc si scobitori.
    Eu insiropez chiar foarte bine torturile,doar ca este foarte important sa le ungi cu un strat de unt.Astfel umezeala nu topeste pasta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru raspunsuri,as mai avea una daca nu te superi.Ce folosesti pentru a scrie?

    RăspundețiȘtergere
  8. Iuliana,eu scriu cu carioci alimentare.

    RăspundețiȘtergere