miercuri, 1 decembrie 2010

TORT Tom si Jerry



14 comentarii:

  1. oooo... superb tortul... Felicitari... Cum i-ai facut pe tom si Jerry?? Adica din ce sunt??? ... Superb... n-am cuvinte...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce-mi place !!! da` mai stai fata si te odihneste :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felis,multumesc !Personajele sunt din pasta de zahar-am pictat pe placa de pasta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dani,multumesc!Ei,lasa ca banda ta merge bine rau,sa mearga si a mea!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. arata senzational,de altfel la fel ca toate minunatiile pe care le faci!felicitari pt munca si daruirea de care dai dovada.ai un blog superb si extrem de apetisant

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru tot ce realizezi ,superbe torturi!O seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place foarte mult!!! Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  8. Super tortul?Mimi draga, felicitari. te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Super ti-a iesit. Imi place mult modelul ala de floare de pe mijloc. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. extraordinar de fainut,desenele cu Tom si Jery,au bucurat copilaria fetitei mele,se uitau cu sotul,amandoi cu gura cascata,asa de tare le iubeau,n-am mai vazut un tort asa superb cu ei,te pup

    RăspundețiȘtergere