miercuri, 19 ianuarie 2011

TORT BICOLOR



15 comentarii:

  1. ceee-mi plaaaceee ! e fratele lu tortu` meu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. interesant model...si eu trebuie sa fac un tort pentru sambata,si chiar ma gandeam sa fac un model mai deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  3. draga mimi
    te admir f mult pt munca depusa si pt torturile minunate pe care le faci.
    si eu sunt din galati si as vrea sa te intreb unde ai facut cursuri de cofetar?
    m-ae interesa sa fac si eu un curs si daca poti sa imi spui de unde iti cump tu ingredientele necesare pt tort(pasta de zahar ,formele).
    iti multumesc anticipat pt raspuns.
    eu ma numesc oana ,adresa mea este oana_andrei_79@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Daniela,te pup!daaaaaaaaa,e frate,nu ti-am zis ca-mi place de mor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat draga mea Mimi! Arata nemaipomenit de bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. simplu ,elegant si cu culori calde,gustul cred ca e super

    RăspundețiȘtergere
  7. Mimi, vai ce bine arata!Super! defapt toate lucrarile facute de tine au un aspect deosebit precum sunt convinsa ca si gustul!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. si mie imi place cum arata ! foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  9. Este foarte frumos...imi place. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere