luni, 31 ianuarie 2011

TORT CRIN CU FRISCA



11 comentarii:

  1. extraordinar crinul,ff reusit,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fetelor,multumesc mult!sunteti dragute!
    e primul meu crin,nu este perfect,dar eu perseverez,iar urmatorul va fi mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte reusit crinul, nu s-ar vedea ca-i primul...si frisca arata impecabil!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos de idee! O fi primul, dar arata senzational!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte reusit crinul,tare mult imi place.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte reusit! Am observat ca pui direct pe frisca florile din pasta de zahar.Te rog sa imi spui daca in contact cu frisca, florile nu se deformeaza... Cum procedezi tu?
    Multumesc si toate cele bune! Dana

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc!
    decoratiile le fac cu cateva zile inainte,sa nu fie fff moi,iar pe tort le asez cu cateva ore inainte de servire;nu am avut probleme,sa se deformeze

    RăspundețiȘtergere