duminică, 23 ianuarie 2011

TORT PRINTESELE DISNEY(PRINCESSES DISNEY CAKE)



21 de comentarii:

  1. tare faine is, mai ales ca sunt facute de tine! felicitari::))

    RăspundețiȘtergere
  2. ai afcut o treaba excelenta! sunt foarte frumaose toate! bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. bravo! foarte frumos, ai avut mult de modelat...

    RăspundețiȘtergere
  4. Just me,Giovanna multumesc!Da,si eu ma bucur tare ca le-am facut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Felis,Cris va multumesc si va pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai draga MIMI ,sunt superbe toate,cred ca ai lucrat la ele..nota 11,te pup:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte reusite!!! Ai muncit ceva la ele...dar rezultatul pe masura., felicitari

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari Mimi... super ti-a iesit. Cred ca ai muncit ceva pt tortul asta, dar sa stii ca a meritat!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumos este tortul cu printese !!!! foarte reusit si foarte muncit ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Bianca,Anca,Daniela multumesc!va pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. dar ce rabdare ai mimi....toate sant frumusici ,complimente,esti o experta,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbbbb,abia astept sa am nepotei sa fac si eu minunatii de astea,,,,Puuupppp!!

    RăspundețiȘtergere
  13. AR TREBUI SA-TI MAI LAUD INCA ODATA MAIESTRIA? PAI !! NU CRED STAU DOVADA TOATE TORTURILE REALIZATE DE TINE SI DACA AI PRIMIT DEJA NOTA 11 DE LA PRIETENA MEA CAKENI EU ITI DAU 11 CU FELICITARI

    RăspundețiȘtergere
  14. Felicitari!!! Cat de bine arata! Bravo draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  15. Daniela,Iulia multumesc mult dragele mele!va pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. ce minunatie de tort! si ce de printese ...felicitari Mimi!

    RăspundețiȘtergere
  17. felicitari MIMI, pt toate creatiile, am reusit acum si am intrat acum pe blog si ti-am vazut ce opere ai mai facut, te felicit cu mult drag si iti doresc spor la munca, vad ca ai nevoie, te pup.

    RăspundețiȘtergere