sâmbătă, 12 februarie 2011

TORT CIOCOLATA



16 comentarii:

  1. SUPERB ! Imi place ff mult! Glazura de cioco e...perfecta! Te pup, Mimi!

    RăspundețiȘtergere
  2. cum faci trandafirii din pasta de zahar? i lipesti cu sirop,eu i fac din pasta de lapte praf sau din ciocolata si glazura de pe tort iti iese foarte lucioasa si fina o torni si o lasi sa curga fara sa o atingi sau cum procedezi? mai explica-ne din cand in cand,te rog

    RăspundețiȘtergere
  3. Doinita,trandafirii sunt din pasta de zahar;cu ce-i lipesc?daca te referi la petale,cand fac trandafirul,cu apa,simplu pensulez.daca te referi cum lipesc pe tort,daca e acoperit cu pasta de zahar,tot cu apa,doar la decoratiile mai grele folosesc scobitori,daca e cu ciocolata ma folosesc tot de scobitori.
    Glazura o torn pe tort,din centru spre margini si las sa se scurga bine de tot fara sa o ating.

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc de explicatii ,asa mi-am imaginat si eu o duminica placuta,te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Glazura e glazura aceasta oglinda care se face cu 100 g cacao? sau e ciocolata topita?
    Cum topesti tu ciocolata? Direct pe ochiul de aragaz intr-o craticioara sau pe baie de aburi?
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Glazura mea e cioco amaruie topita pe baie de aburi cu putina smantana lichida(nu stiu sa zic ce cantitate,pun la ochi,atat cat sa nu fie nici prea subtire,sa curga usor din lingura).

    RăspundețiȘtergere
  7. felicitari mimi pentru torturile (si nu numai ele),mancarurile pe care le ai sunt fantastice.bravo.
    si eu sunt din Galati ma bucur ca te-am intalnit,eu abia acum un an mi-am descoperit aceasta pasiune pentru torturi si pot spune ca am devenit dependenta.te pup si sper sa putem comunica,mi-ar face o mare placere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Lucia!
      sigur ca putem comunica,cu mare drag!!!!

      Ștergere
  8. aseara am facut si eu un tort glasat cu ciocolata si m-am chinuit de imi ieseau ochii,am folosit si eu folie cu bule de aer pt ornat si cat m-am chinuit sa asez banda aia pe margini ,parca aveam 2 maini stangi,insa am scos-o la capat pana la urma,deci in cateva cuvinte :te admir pentru cate torturi glasate cu ciocolata ai facut,este complicat sa lucrezi cu ciocolata fata de pdz,esti tare.pupici

    RăspundețiȘtergere