vineri, 11 februarie 2011

TORT CUTIUTA INIMIOARA



11 comentarii:

  1. ce frumoasa este ! mi-e dor si mie de o cutiuta inimioara :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Zilele astea numai inimioare am in fata ochilor!Super tortul!Sa fii iubita!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult fetelor!si voi sa fiti iubite!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba cutiuta ta Mimi!!!! Imi place mult...
    Felicitari.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. ce perfect ti-a iesit si capacelul si trandafirii si totul,e cel mai superb tort al tau dupa parerea mea,sti tu ca toate-mi plac ,da asta-i tare!!!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. E superb....Ce pasta folosesti pentru decor? Eu am incercat din lapte praf dar nu sta chiar asa "teapana"....

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc fluturas!eu folosesc fondant(pasta de zahar).

    RăspundețiȘtergere