joi, 31 martie 2011

PRAJITURA INTELIGENTA





De ce inteligenta??!!Pentru ca-si alege singura,in timpul coacerii,cele doua foi si crema.
INGREDIENTE:
-7 oua
-12 linguri zahar
-9 linguri faina
-un litru lapte
-un pachet unt(200g)
-zahar vanilat
-coaja de lamaie
-un praf sare
-o lingurita praf de copt
Se separa ouale.Galbenusurile se freaca cu 5 linguri zahar,sarea,zaharul vanilat.Se adauga untul moale,se amesteca bine.Se toarna 1/4l lapte,cele 9 linguri faina,praful de copt,coaja de lamaie si se amesteca bine.Se rastoarna restul de lapte amestecand continuu.
Separat,se bat albusurile cu 7 linguri zahar si se adauga peste compozitie.Compozitia va fi subtire,nu va speriati!!!
Se pune intr-o tava inalta tapetata cu faina sau hartie de copt.Se coace la foc mic,in cuptorul incalzit;se taie rece!





13 comentarii:

  1. ar fi buna o portie la ora asta.....!!!nu am mai facut demult aceasta reteta.ar fi cazul sa mi improspatez memoria.....multumesc pt idee...siiii felicitari siiii...pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Mimi , tu cred ca imi ghicesti gandurile recent am vazut aceasta praji pe alt blog si ma gandeam ca o sa fac si eu !
    Dar momentan servesc o portie de la tine ca arata foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Super faina ti-a iesit.Mi-ai facut o pofta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, da, da, ma bucur ca ai scos reteta la suprafata.Sunt 12 ani ca nu o fac!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult fetelor!ma bucur ca v-am adus aminte de aceasta prajiturica;eu o fac destul de des,ca-i tare usor de facut.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mimi, geniala reteta. Sper sa nu o vada sora-mea, ca imi da de lucru. Cu toate ca o sa o prestez in weekend. Nu m-am hotarat inca daca asta sau cea cu nuca de cocos (Floarea Soarelui, pe blogul meu) ... oricum, ms!

    RăspundețiȘtergere
  7. gand la gand cu bucurie si eu ma gandeam sa fac maine prajitura asta ! sunt curioasa cum iese!

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte bine ti-a iesit,eu cand am facuto prima data m-am speriat ce subtire era aluatul,dar si mie mi-a iesit bine,de cand ma inebuneste fratele meu sa-i fac o portie,ca-i place tare mult ,il trimit la tine cand mai faci :-))))pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am facut niciodata,dar vazand aici cum arata,o sa ma incumet si eu sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  10. Gata, mi-a facut pofta! 130 de grade Celsius e temperatura focului mic? Si, care e timpul total de coacere?

    Multuimesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona,eu am cuptor pe gaz,fara afisaj,dar eu zic la temperatura 150g si ca timp undeva la 50 minute

      Ștergere