duminică, 27 martie 2011

TORT MAJORAT






Am lucrat cu mare placere la acest tort,pentru o domnisoara cocheta,ajunsa la majorat.Tanara si-a dorit foarte,foarte mult un astfel de tort.Sper sa-i fi placut la fel de mult precum i-a placut mamicii!

30 de comentarii:

  1. Mamma mia, cit e de frumos... As vrea sa fiu in locul sarbatoritei...

    RăspundețiȘtergere
  2. Oau...super Mimi!!!! Felicitari pentru el, e foarte reusit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mimi, m-ai dat gata ! Ti-a iesit superb ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc fetelor!ma bucur tare mult ca va place si voua!va pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata...imi place la nebunie.Super!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Uimitor ce poate iesi din niste maini talentate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bine arata! imi place ft mult! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. superb tortul!! felicitari draga MIMI!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte reusit si elegant! Felicitari Mimi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos arata ! imi place foarte mult felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un tort frumos, cu o tema frumoasa si bine abordata. Ai surprins ceea ce isi doreste o adolescenta. Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  12. de nota 10 ca la Giovanna,foarte atenta la detalii,cred ca a fost impresionata domnisoara,pupicei,cand implinesc 18 sa-mi faci si mie unul ,hihihi,exact asa

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb tortul! Papucul e foarte bine realizat!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. exquisita y elegante,aplausos grandes,superbe,cariños y abrazos-

    RăspundețiȘtergere