duminică, 5 iunie 2011

TORT VESEL



14 comentarii:

  1. stupenda, davvero perfetta, curata in ogni dettaglio e molto molto delicata....sei bravissima, complimenti davvero!!!
    a presto,
    ciaooooooooooooooo

    RăspundețiȘtergere
  2. Прекрасна е ,слънцето много ми хареса :)

    RăspundețiȘtergere
  3. superb ! imi place ca e frate cu al meu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Este superb!Am si eu cateva intrebari,daca nu te superi...Toate ornamentele sunt facute din pasta de zahar,deasupra cu ce ai colorat pasta si frunzulitele de pe margine din ce sunt facute?multumesc... e o incantare sa te uiti la tortulet!

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuia sa se numeasca "un tort foooarte vesele"...este superb!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos si intr-adevar foarte vesel!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place asa vesel si colorat...de copii

    RăspundețiȘtergere