marți, 7 iulie 2009

STRUDEL CU BRANZA SI IAURT CU FRUCTE



Dorind sa fac un desert rapid,m-am folosit de ce aveam in frigider si a iesit ceva foarte bun.

Avem nevoie de:
-foi placinta(cumparate)
-branza proaspata (cam 500g)
-250g iaurt cu fructe
-zahar dupa placere
-3 oua(2 pentru umplutura,unul pentru deasupra)
-ulei pentru uns
-cateva linguri lapte

Branza se mixeaza cu iaurtul,zaharul si cele doua oua.


Se ia o foie de placinta,se unge cu ulei,se pune peste ea alta foaie,se unge si aceasta cu ulei,se pune umplutura si se ruleaza.Strudele se pun in tava si se ung cu putin ulei deasupra.




Se da tava la cuptor pentru 15 min.,se scoate si se ung strudelele cu un amestec de ou si lapte si se da iar la cuptor.





4 comentarii:

  1. Foarte apetisant ui de cand nu am mancat asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mimi , as vrea sa stiu daca foile de la strudel sunt de la placinta greceasa sau aluat frantuzesc?
    Eu ador tot ceea ce este patiserie, iar a ta arata intr-un mare fel.De altfel tot ceea ce am vazut aici mi-a placut, din toate punctele de vedere.Te felicit pentru pasiunea ta si pentru talentul tau.Am sa ma inspir de aici pentru ca , peste putin timp este ziua fiicei mele Andreea si incerc sa-i fac un tort din retetarele tale.Nu cred ca imi va reusi chiar ca al tau , dar ma voi stradui.Prea arata bine toata mincarea ta.
    A, mai am o rugaminte...te-as ruga daca poti sa-mi spui unde gasesc reteta de la coliva, iar daca nu o ai postata, ai putea sa o postezi?
    Multumesc si mult spor in toate si putere de munca.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anena,multumesc de vizita!
    Foile sunt de placinta,nu aluat frantuzesc.Reteta de coliva este pe blog,la 'Dulciuri'.Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si sunt sigura ca tortul Andreei va iesi superrrr!

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze , am gasit dupa aceea reteta de coliva.Vreau sa o fac din cind in cind, asa ca un dulce pentru casa, pentru familie.Iti spun sincer ca nu am facut niciodata, in schimb am mincat de multe ori.Si pentru ca e vorba de coliva si pentru ca am citit cuvintele tale atit de emotionante si de pline de durere sufleteasca, referitoare la moartea tatalui tau, da-mi voie sa-ti mai spun o data condoleante(am facut-o o data pe forum ) si bunul Dumnezeu sa-i dea odihna vesnica.

    RăspundețiȘtergere