luni, 22 februarie 2010

PIZZA FAMILY




Zilele trecute,puiul meu a dorit pizza!Cererea a venit cand se uita la desene animate si Arthur,unul din personajele preferate manca pizza.Era ora 19,dar totusi i-am facut placerea copilului.
Asadar m-am pus pe framantat aluatul,acelasi pe care il folosesc intotdeauna.
Am folosit:
-300g faina
-150ml lapte caldut (sau apa)
-25g drojdie
-un praf sare
-o lingurita zahar
-2 linguri ulei(de masline am folosit eu)
Drojdia se amesteca cu zaharul pana se lichefiaza,se pune peste faina,se adauga sarea si laptele caldut,se incorporeaza faina apoi se framanta folosindu-ne de cele doua linguri de ulei pana se dezlipeste aluatul de peretii vasului.Rezulta un aluat elastic care se lasa la dospit.


Pe blatul de pizza am pus ce aveam la acea ora in frigider:
-salam
-cascaval
-passata de rosii(in care am adaugat condimente)
-masline
-cateva ciuperci





Un comentariu:

  1. Vai imi lasa gura apaaaaaa....! mor daca nu fac si eu una, acum, acum, multumesc!

    RăspundețiȘtergere