miercuri, 10 februarie 2010

PRAJITURA CU CREMA DE CACAO



FOI
-2 oua
-10 linguri lapte
-10 linguri ulei
-10 linguri zahar
-un plic amoniu pentru prajituri
-faina cat cuprinde
Ouale se mixeaza cu zaharul,se adauga uleiul cate putin,ca la maioneza,apoi laptele si la sfarsit amoniu si faina.Aluatul obtinut se imparte in trei bile,din fiecare bila se intinde o foaie care se coace pe dosul tavii,cateva minute,la foc iute.Am folosit tava mare de la aragaz.Daca nu folositi hartie de copt,ungeti tava cu ulei.

CREMA
-un plic budinca ciocolata
-500 ml lapte
-5 linguri zahar
-esenta de rom
-250g unt
-100g zahar pudra
Untul se mixeaza bine,cu zaharul pudra pana se lichefiaza.
Budinca se prepara conform instructiunilor de pe plic.Se lasa la racit,apoi se adauga lingura cu lingura in unt.In crema obtinuta se adauga esenta de rom.
Se umplu foile, si se da prajitura la rece pana a doua zi cand se taie.
Eu am uns cu putina crema si ultima foaie si am presarat nuca de cocos.




Si alaturi de fursecuri

2 comentarii:

  1. mi-a iesit f buna prajitura.
    eu am mai adaugat o cana lapte batut si am pus 3 oua,es.rom ,es vanilie .

    RăspundețiȘtergere
  2. este o prajitura f buna. noi ii spunem insa "prajitura cu sale cale"...:))))

    RăspundețiȘtergere