miercuri, 10 februarie 2010

SARMALUTE IN FOI DE VITA




Mmmm...cui nu-i plac sarmalutele?!O nebunie...servite cu smantana...ce bun!

Eu am folosit cam asa:
-1300g carne
-2 cepe
-2 morcovi
-4 linguri rase cu orez
-patrunjel verde
-sare
-piper
-suc de rosii
-foi de vita
-crengute de cimbru
Carnea se da la masina de tocat.Intr-un vas aceasta se amesteca cu ceapa si morcovul ras,verdeata tocata marunt si orezul spalat.Se potriveste de sare si piper.



Se fac sarmalutele:luam frunza(pusa la desarat daca e de la saramura),se pune umplutura si se ruleaza,apoi se indeasa capetele spre interior.
Vasul in care vor fierbe se captuseste pe fund cu crengute de cimbru si foi de viata,dupa care se aseaza sarmalutele.




Peste sarmalute se toarna suc de rosii si putina apa,cat sa le acopere.
Eu le-am fiert la cuptor,la foc mic,asa ies mai moi.

8 comentarii:

  1. foarte bine arata sarmalutele tale .Ce pofta mi-ai facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Mimi,

    si mie imi plac la Nebunie.
    Le-ai aranjat asa de fein , ca la Expozitie. Complimnet

    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  3. Jacktel...ce surpriza!Multumesc de compliment!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mimi iti multumesc pentru vizita.
    Ai un blog frumos, iar despre Strengar nu pot sa spun decat ca e un Strengar tare dragut, bun de pupacit.

    PS.Sarmalele arata foarte, foarte apetisant.

    RăspundețiȘtergere
  5. Micule,multumesc si eu,si ma bucur ca-ti place blogul!

    RăspundețiȘtergere