duminică, 6 septembrie 2009

MINI AMANDINE (by Poca)



BLAT

-6 oua
-200g zahar
-30ml apa
-30ml ulei
-20g cacao
-8 linguri faina

Ouale se separa,albusurile se spumeaza impreuna cu apa si se adauga zaharul cate putin.
Galbenusurile se freaca cu uleiul pana se albesc.Se incorporeaza usor bezeaua de albusuri,apoi faina amestecata cu cacao.Se pune in vasul uns si tapetat cu faina sau hartie de copt,la foc mic,in cuptorul preincalzit.






SIROP
-400 ml apa
-200 gr zahar
-2 plicuri capucino de ciocolata

CREMA
-3 galbenusuri
-150 gr zahar pudra
-un pachet de margarina ( de 250 gr)
-3 linguri cacao


-intr-un castron punem margarina partial topita
-o mixam bine de tot pana ne iese un fel de maioneza mai slaba
-se adauga zaharul pudra si se mixeaza pana se dizolva zaharul
-adaugam galbenusurile si cacaoa




Blatul se taie in doua,se insiropeaza si se umple cu crema.Se da la rece,apoi se taie si se orneaza dupa placere.


6 comentarii:

  1. Foarte gustoase, le-am facut si eu pe la inceputurile blogului meu si de atunci tot le fac si parca nu ne saturam :-) Foarte frumoase au iesit !!

    RăspundețiȘtergere
  2. genial. chiar habar nu aveam cum se fac amandinele

    RăspundețiȘtergere
  3. cum ai facut glazura de pe Amandine? Ca tare bine mai arata!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. fetelor,multumesc!Intr-adevar sunt ff gustoase si deloc greu de facut;le-am facut de nenumarate ori si de fiecare data le servim cu aceeasi placere

    RăspundețiȘtergere
  5. Lavinia,draga mea,am topit o cioco amaruie(primola)si am subtiat cu putina frisca lichida,cat sa devina ca o smantana.

    RăspundețiȘtergere
  6. blatul e destul de pufos,cum il manuiti dupa ce il taiati in 2 astfel in cat sa nu se rupa?cum ii ridicati ,,capacul,,?v-as multumi pt sfat pt ca la mine asta e partea cea mai grea

    RăspundețiȘtergere