miercuri, 10 noiembrie 2010

INDIENE CU FRISCA




Nu pot spune ca m-am inspirat de undeva anume,dar am vazut o poza a prajiturii pe net,care mi-a adus aminte de gustul copilariei.Am inghitit de trei ori in sec si m-am apucat de treaba!
INGREDIENTE:
-3 oua
-3 linguri zahar
-3 linguri faina
-un praf de sare
-250 ml smantana lichida
-2 linguri zahar pudra
-100ml zeama de compot de piersici
-100g ciocolata neagra
Pentru coji se face un aluat de pandispan.
Ouale se separa,albusurile se bat spuma cu zaharul ,se adauga galbenusurile frecate cu praful de sare;se adauga faina in ploaie,incorporand-o usor cu lingura de lemn.
Din compozitia rezultata se pun in tava ,pe hartie de copt,gramajoare cu ajutorul posului.Se coc cateva minute,pana se maronesc usor pe margine.





200ml din smantana (rece) se bat cu zaharul pudra pana se face frisca.
O coaja se pensuleaza cu sirop,se pune frisca cu posul pe toata suprafata si se pune o alta coaja deasupra;se face un mic mot de frisca.Se continua pana se termina cojile.
Ciocolata se topeste impreuna cu cele 50ml smantana,pe baie se aburi.
Se glazureaza prajiturile cu glazura obtinuta.


6 comentarii: