luni, 15 noiembrie 2010

PUI LA CUPTOR(pe cutia de bere)


Avem nevoie de
-un pui
-o cutie cu bere,plina pe jumatate
-2 linguri iaurt
-2 linguri ulei masline
-cimbru
-boia de ardei
-2 catei usturoi(pisati)
-piper si sare
Se face un sos din iaurt,ulei,usturoiul pisat si condimente.Cu acest sos se unge bine puiul atat pe dinafara cat si in interior.

Cutia de bere plina pe jumate,se acopera cu hartie de copt,de jur imprejur(sa nu alunece eu am legat-o cu ata),se pune intr-o tava si se aseaza puiul pe cutie.

Se da la cuptor(incins in prealabil)la foc mic,timp de aproximativ 90 minute,in functie de marimea puiului.

3 comentarii:

  1. Multumesc pentru idee.
    Eu faceam puii pe borcan,dar de acum pe cutia de bere ii asez.....sa nu mai am de spalat borcanele de sprijin.

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta reteta. Nu am mai auzit.
    Si care e chestia cu cutia? E practic ceva de sprijin pentru pui ca berea nu iasa afara de acolo nu?
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu este doar sprijin pt pui!cutia fiind desfacuta(plina pe jumatate),vaporii de bere fragezesc puiul.

    RăspundețiȘtergere