sâmbătă, 11 decembrie 2010

OREZ CU LAPTE(reteta egipteana)



Reteta Stella


INGREDIENTE:
-1l lapte
-100g orez
-70g zahar
-un praf sare
-esenta de vanilie
-2 lingurite amidon
-150ml smantana lichida
Laptele,orezul,zaharul,praful de sare se pun la fiert,la foc mic,aprox.40 minute,pana orezul este bine fiert.
Amidonul se amesteca cu putina apa si se toarna peste orez.Se adauga si smantana,esenta si se mai lasa sa fiarba cateva clocote.
Se rastoarna intr-un caston si se presara scortisoara.
E cel mai cremos orez cu lapte mancat vreodata!!

10 comentarii:

  1. Mama ce bine arata !
    La smantana nu m-as fi gandit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite, cu amidon si smantana lichida nu am facut, dar pt.ca sunt fan orez cu lapte, il voi incerca ;-)

    RăspundețiȘtergere
  3. uite, cu amidon si smantana lichida nu am incercat, dar pt.ca sunt fan orez cu lapte, il voi face si eu ;-)

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi place tare orezul cu lapte,dar n-am incercat cu amidon si smantana...

    RăspundețiȘtergere
  5. Me gustan tus recetas , compartamos ideas y blogs desde VIGO ESPAÑA , SALUDOS MARIMI

    RăspundețiȘtergere
  6. acum fierbe orezul. abia astept sa pap:))

    RăspundețiȘtergere