marți, 18 ianuarie 2011

CHEC APERITIV


INGREDIENTE:
-4 oua
-150g faina
-4 linguri ulei
-100g masline maruntite-o mana buna
-250g sunca presata(cubulete)
-50g cascaval ras
-un gogosar taiat marunt
-o lingurita praf de copt
Se mixeaza ouale pana isi maresc volumul.
Se amesteca ingredientele pe rand(uleiul,faina,praful de copt,sunca etc).Se toarna compozitia in forma de chec unsa si tapetata cu faina(sau hartie de copt).


Eu am facut cantitate dubla si am copt in tava de 25/37 cm.

Se coace in cuptorul incalzit,la temp.medie,timp de 40-45 minute.

3 comentarii:

  1. Ce bine arata! Cred ca e delicios! Nu am facut niciodata pana acum un chec aperitiv.

    RăspundețiȘtergere
  2. super arata trebuie retinut la fel ca dobosul din sunca si cascaval de asta faceam si eu dar i spuneam napolitana ,te pup

    RăspundețiȘtergere