duminică, 16 ianuarie 2011

DOBOS APERITIV


Un aperitiv foarte simplu de realizat si fparte usor de realizat!
Avem nevoie de:
-sunca presata feliata
-cascaval feliat(branza topita feliata)
-unt(sau crema de branza)

Se unge o felie de sunca cu unt moale, deasupra se pune o felie de cascaval din nou unt, sunca-unt si se continua pana cand ajungem la inaltimea dorita.Se inveleste in folie alim.si se da la rece pentru aproximativ o ora;apoi se indreapta marginile si se taie dupa dorinta:cuburi,dreptunghiuri sau triunghiuri ca mine.

4 comentarii:

  1. Tare mult imi place acest aperitiv.....pe cat de simplu ,pe atat de frumos si gustos.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine ti-a iesit. Si eu il fac cand am musafiri. E rapid si de efect. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Astea imi plac foarte foarte mult. Si eu nu aam facut niciodata cu toate ca imi plac si se fac foarte simplu:) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine arata! Merg de minune la musafiri:D!

    RăspundețiȘtergere