luni, 12 octombrie 2009

CHEC SIMPLU


Reteta Laura Sava
Ingrediente pentru un checulet:
- 2 oua
- 1 cana zahar
- 1/2 cana lapte
- 1/2 cana ulei
- 2 cani faina
- 1 plic praf de copt
- cacao, pentru efectul marmorat
Nota:se va folosi aceeasi cana pentru toate ingredientele

Ouale intregi se amesteca cu zaharul si se mixeaza putin.Se adauga laptele si uleiul,apoi faina amestecata cu praful de copt.Compozitia se toarna in forma,oprindu-se cateva linguri ce se vor amesteca cu cacao.
Compozitia cu cacao se toarna pe mijlocul formei.
Se coace pana trece testul cu scobitoarea.





13 comentarii:

  1. Ce minunatie pufoasa mi se dezvaluie in fata ochilor! :P
    Te pup Mimi draga pentru ca l-ai incercat!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Laurica,minunatia asta de chec am facut-o de "n" ori,dar trebuia sa pun reteta si in bucataria mea virtuala,la loc de cinste.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA!Iti multumim pentru toate retetele bune postate.Am facut checul simplu si cartofii gratinati.O BUNATATE.Si baiatul meu si sotul sunt incantati.PUPICI!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mare placere,draga mea!Pupici si tie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!!!!super tari absolut toate retetele!!!!Bravo Mimi,felicitari!!!!!te pup si tine-o tot asa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Rosemarie,multumesc!Ma bucur ca-ti plac!Si eu te pup si te mai astept in vizita!

    RăspundețiȘtergere
  7. aa am o mica dilema..cum adica "se coace pana trece testul cu scobitoarea" ? :D as dori sa incerc reteta pt ca arata pur si simplu fabulos :x ( ii fac o surpriza mamei :)) )

    RăspundețiȘtergere
  8. Adica,introduci scobitoarea in chec si daca iese curata,nu cu aluat lipit pe ea,inseamna ca e copt!
    Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  9. din compozitia asta ies 2 checuri?

    RăspundețiȘtergere
  10. Oo,nu,din compozitia data iese un chec!Compozitia ajunge pentru o forma mica de chec.
    Pentru o forma mai mare trebuie dublate cantitatile.

    RăspundețiȘtergere
  11. multumesc ptr retetele tale, adevarul este k mi-ai fost de mare ajutor. am o intrebare:la ce temperatura se coace checul? astept raspuns, ms.

    RăspundețiȘtergere
  12. ms ptr retetele tale, sincer ne esti de mare ajutor...am o intrebare: la ce temperatura se coace checul si cam cat timp?
    dak deschidel cuptorul sa-l probam cu scobitoarea nu se lasa?

    RăspundețiȘtergere
  13. Temperatura ar fi undeva la 175grade,dar eu coc in cuptor pe gaz,fara termometru,la treapta mica.Dupa 30 de minute,il poti incerca.
    In general,in 40 minune este gata,depinde de marimea checului.

    RăspundețiȘtergere