luni, 19 octombrie 2009

FURSECURI (decupate cu forma)


Avem nevoie de:
-200g unt moale
-150g zahar
-3 galbenusuri
-400g faina
-un praf de copt
-esenta vanilie
-rahat(optional)
Se freaca untul cu zaharul,se adauga galbenusurile pe rand,apoi faina amestecata cu praful de copt si un pic esenta vanilie.Aluatul obtinut se da la rece o ora.
Se intinde aluatul si se decupeaza formele dorite;eu am folosit o stea si am pus in mijloc o bucatica de rahat.
Se coc la foc iute,10-15 minute.
Calde,se pudreaza cu zahar pudra.




2 comentarii:

  1. Mimi bine te-am gasit. Nu cred ca confund esti Mimi de pe utilecopii nu? Ma Bucur ca te-ai hotarat in sfarsit sa iti faci un blog pentru ca ai cu ce te lauda... Te pup. Spune-mi te rog fursecurile acestea sunt fragede?

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina,vine ai venit in bucataria mea!Da,sunt eu,MIMI pe care o stii.
    Fursecurile sunt fragede,de ce le tii mai mult,de ce se fragezesc mai tare,numai ca la mine nu rezista mai mult de 2 zile.

    RăspundețiȘtergere