sâmbătă, 3 octombrie 2009

MAZARE CU PUI


Asta-i una din mancarurile mele preferate!
Asadar,avem nevoie de:
-carne de pui(pulpe,piept)
-ceapa
-ardei
-morcov
-condimente
-sare
-bulion
-putin ulei
-mazare-congelata am folosit eu
-un cartof(optional)

Ceapa si ardeii se toaca marunt,morcovul se da pe razatoarea mare.
Uleiul se pune in cratita,se adauga ceapa,ardeii si morcovul,se calesc putin,se adauga apa sau supa,se pune carnea si mazarea si se lasa la fiert.Cand a fiert carnea se pune bulion,se condimenteaza dupa gust.Pentru a fi sosul legat eu pun un cartof dat pe razatoarea mare,nu folosesc niciodata faina.


3 comentarii:

  1. buuuna! nu am facut-o demult pentru ca sotului meu nu-i place mazarea dar mi-ai facut o pofta mare,mare,mare!trebuie sa o fac neaparat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liebe MIMI,
    Iti multumes din suflet pentru atentia acordatata, urindu-mi LA MULTI ANI, de ziua mea de nastere!
    Si te rog totodata sa ma scutzi ca pina acum nu am reusit sa iti raspund.
    Iti urez si tie in continuare o duminca placita, impreuna cu familia si spor in tot ceea ce intreprinzi!
    Cu prietenie
    Laura S.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte gustoasa mancarea.....io am fakut-o:D

    RăspundețiȘtergere