joi, 11 martie 2010

SAVARINE CU PESMET



INGREDIENTE:
-5 oua
-6 linguri de zahar
-6 linguri pesmet
-un praf sare.

PENTRU SIROP
-un pahar de apa
-150 g zahar
-esenta rom
PENTRU ORNAT
- frisca(aprox.300g)

Se freaca galbenusurile cu zaharul si sarea pana se albesc;apoi se adauga pesmetul.
Se bat albusurile spuma si se adauga in compozitia de galbenusuri.
Se ung formele si se tapeteaza cu faina,se umplu cu compozitie si se coc la foc puternic.
Se fierbe siropul si se introduc savarinele,se scot pe platou invers,cu partea bombata in jos,se taie un capacel si se orneaza cu frisca.

15 comentarii:

  1. Mimi,
    Savarinele sunt printre preferatele mele.
    Si le fac destul de des.
    Ale tale arata intr-un mare fel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai Mimi draga!!!Demult ma tot gandesc la savarine si vazandu-le la tine acuma mooor de pofta!!!!!Ce n-asi da sa am una acum....aici!!!!!
    Superbe ti-au iesit!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. super savavarine ai realizat ca de obicei se vede mana ta in tot ceea ce faci.as avea o intrebare daca poti sa ma ajuti.cu cat timp iainte se pot face decoratiile pt tort si cum se pastreza pana la ornare.iti multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Mimi,ce bine arata.Trebuie sa cumpar si eu forme sa ma apuc de facut savarine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Savarina este prajitura mea preferata...dupa ecler :) si de asta pot sa iti zic ca ti-a iesit super. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Lili,eu in general fac decoratiile in saptamana in care fac tortul,cu 3-4 zile inainte.Am facut si cu doua saptamani inainte(rar)cand decoratiile necesitau uscare mai indelungata.Poti sa le faci inainte fara probleme,nu se intampla nimic ,doar ca se intaresc.Pastreaza-le in cutii,la loc uscat,fara umezeala.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anca,Silvia,Ina..va pup fetelor!
    Silvia,formele eu le-am luat din Billa.

    RăspundețiȘtergere
  8. mulumesc pt raspuns.si pasta pot sa o faC DIN TIMP? DACA DA,CUM O PASTREZ? AS DORI SA INCERC PASTA TA PT TORTUL DE PASTE DE ACEEA TE TOT ASALTEZ CU INTREBARI.SPER SA NU TE SUPERI PE MINE.TE PUP

    RăspundețiȘtergere
  9. savarina a fost prajitura mea preferata in copilarie.mi-ai adus aminte de ea asa ca trebuie neaparat s-o fac.o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  10. Lili,pasta eu o fac atunci cand imbrac tortul,sau fac decoratiile,ori cu o seara inainte,o pun in punga legata la gura,pana a doua zi.
    Si,intreaba-ma ce vrei,nu-i nici o suparare,draga mea!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarah,multumesc de vizita!Cred ca toti avem amintiri legate de aceasta prajitura!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru reteta! Sunt super gustoase! Desertul preferat al sotului meu :)

    RăspundețiȘtergere